Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Dit is doorgaans binnen 1-3 werkdagen. Zodra je pakket is verstuurd, ontvang je hierover een mail.

Moet ik de verzendkosten betalen?
Wij hanteren de “reguliere” verzendkosten van PostNL. Past je pakketje door de brievenbus, dan zijn de verzendkosten €4,-. Past het niet door de brievenbus dan betaal je de kosten voor een pakketbezorging van €6,75.

Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je pakket is verzonden ontvang je een e-mail met daarin een link, via deze link kun je de zending volgen.

Kan ik mijn adres wijzigen?
Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. De levering van een brievenbuspakketje kan vaak wat langer duren en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag.

Levertijden tijdens acties & feestdagen
Tijdens feestdagen en acties is het bij PostNL en ons vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doen we er altijd alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later bij je aan kan komen, dan dat je van ons gewend bent.

Volg mij op Instagram!